سی‌شب سی‌مدخل از مدخل‌های دایره‌المعارف قرآن

با حضور و اجرای علی سلطانی و با دعوت از کارشناسان قرآن‌پزوه و برجسته باحضور مخاطبان کانال تلگرامی دین‌آنلاین برگزار می‌شود: سی شب، سی مدخل دایره المعارف قرآن.

با فرارسیدن ماه مبارک رمضان و با توجه به محدودیت‌های پیش آمده برای برگزاری جلسات حضوری، دین‌آنلاین در ماه مبارک رمضان امسال در نظر دارد با دعوت از کارشناسان قرآن‌پژوه و در حضور مخاطبان فرهیخته کانال دین‌آنلاین در تلگرام «سی شب، سی مدخل» را برگزار می‌کند.

این برنامه علمی در شب‌های رمضان با خوانش منتخب سی مدخل برگزیده دایره‌المعارف قرآن منتشره شده در دانشگاه لایدن هلند به سرویراستاری جین‌دَمن‌مک‌اولیف خواهد بود.

علی سلطانی که اجرای این برنامه را برعهده دارد کوشیده از کارشناسان و پژوهشگران برجسته و نکته‌سنج نیز برای این برنامه علمی دعوت به عمل آورد.

مخاطبان کانال دین‌آنلاین در تلگرام که نشانی آن در پیوند قابل دسترس است می‌توانند با به‌روزرسانی نسخه نلگرام خود از طریق پیوند زیر امکان شرکت در این گفت‌وگوی گروهی را بیازمایند.

این برنامه هر شب پس از پایان زمان «لایوهای رمضانی» مجموعه دین‌آنلاین برگزار خواهد شد.

دایره المعارف قرآن دانشگاه لایدن هلند توسط چاپ انتشارات حکمت، به همت مجموعهٔ مترجمان و ویراستاری حسین خندق‌آبادی، مسعود صادقی، مهرداد عباسی و امیرمازیار به فارسی ترجمه شده است.

برای فراهم‌شدن امکان شرکت در جلسه و افزوده شدن قابلیت چت صوتی گروهی، تلگرام خود را از طریق لینک زیر به‌روزرسانی کنید:

https://play.google.com/store/apps/details?id=org.telegram.messenger

 

مطالب مرتبط
درج دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.