نشست تخصصی «همزیستی رسانه و تروریسم» برگزار می‌شود

در حاشیه چهل و ششمین اجلاس شورای حقوق بشر سازمان ملل، نشست «همزیستی رسانه و تروریسم» برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از روابط عمومی فرهنگ سرای رسانه انجمن دفاع از قربانیان تروریسم با مشارکت فرهنگسرای رسانه در حاشیه چهل و ششمین اجلاس شورای حقوق بشر سازمان ملل نشستی با موضوع «همزیستی رسانه و تروریسم» به صورت حضوری و وبینار برگزار می‌کند.

در این جلسه که به منظور بررسی ابعاد مختلفی از تأثیر متقابل رسانه و قربانیان تروریسم برگزار می‌شود، نقش رسانه‌ها در دفاع از کسانی که قربانی تروریسم شده‌اند، مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

در این نشست، چهره‌های شناخته شده و صاحب‌نظری نظیر الکساندر آزادگان، کارشناس مسائل ژئوپلتیک، عبدالرضا سپنجی، عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، رندی نرد، موسس و سردبیر سایت خبری تحلیلی ژئوپلیتیک آلرت آمریکا، جیم دین، سردبیر سایت خبری تحلیلی وترانز تودی آمریکا، بیرو دیاوارا، مدیر برنامه‌های سازمان دفاع از حقوق بشر آفریقا، مهدی مطهرنیا، استاد علوم سیاسی و کارشناس مسائل سیاسی، هیبت‌الله نژندی‌منش، عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی، مجید مهاجرانی، پژوهشگر امنیت بین‌الملل و محمد ساجدی، کارشناس مسائل بین‌الملل سخنرانی کرده و به بررسی ابعاد مختلفی از همزیستی رسانه و دفاع از حقوق قربانیان تروریسم می‌پردازند.

یادآوری می‌شود، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فرهنگسرای رسانه، فرهنگسرای ملل و …. از مشارکت‌کنندگان در برگزاری این مراسم هستند.

این نشست روز چهارشنبه ۲۷ اسفندماه از ساعت ۱۴ الی ۱۶ به صورت حضوری و وبینار برگزار می‌شود.

مطالب مرتبط
درج دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.