وبینار بین‌المللی «امام علی(ع)؛ قرآن ناطق» برگزار می‌شود

آستان مقدس علوی در نجف اشرف در روزهای سوم تا هفتم اسفند سلسله برنامه‌هایی به مناسبت ولادت امیرالمومنین برپا خواهد کرد. در قالب این برنامه‌ها، وبینار بین المللی «امام علی(ع)؛ قرآن ناطق» با محوریت نقش برجسته امیرالمؤمنین(ع) در علوم قرآنی و تفسیر نیز برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان مقدس علوی، مرکز قرآن کریم این آستان از برگزاری هفته قرآنی ضمن سلسله برنامه‌های گرامیداشت سالروز میلاد امیرالمؤمنین، علی(ع) خبر داد.

به گزارش آستان مقدس علوی گرامیداشت این مناسبت همچنین مقارن با نهمین سالروز تأسیس مرکز قرآنی حرم مطهر علوی نیز هست.

برنامه گرامیداشت هفته قرآنی در آستان مقدس علوی شامل مجموعه‌ای از فعالیت‌های مختلف همچون افتتاح ساختمان جدید مرکز قرآن کریم در نجف اشرف، برگزاری مسابقه فرهنگی مولود کعبه از طریق فضای مجازی، برپایی دو محفل انس با قرآن به مناسبت سالروز میلاد امام علی و امام محمد جواد(علیهما السلام) است.

همچنین برپایی گردهمایی مجازی مؤسسات قرآنی عراق، وبینار علمی بین‌المللی «مقتدای سخنوران و قرآن ناطق؛ امام علی(ع)» با محوریت نقش برجسته امیرالمؤمنین(ع) در علوم قرآنی و تفسیر از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده در نکوداشت هفته قرآنی در آستان مقدس علوی است که طی روزهای ۲۱ الی ۲۵ فوریه برابر با سوم تا هفتم اسفند ۹۹ برگزار خواهد شد.

مطالب مرتبط
درج دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.