تیراندازی در کلیسایی در تگزاس؛ یک کشیش کشته و ۲ تن دیگر زخمی شدند

فرماندار دومین ایالت بزرگ و پرجمعیت آمریکا از کشته شدن یک کشیش و زخمی شدن دو تن دیگر در نتیجه وقوع تیراندازی در یکی از کلیساهای این ایالت مرزی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «اسپوتنیک» روسیه، «گرگ ابت»، فرماندار جمهوری خواه ایالت تگزاس در جنوب آمریکا، در بیانیه ای اعلام کرد که کلیسای متدیست منطقه «استارویل» در شهرستان «اسمیت» در شمال شرق این ایالت مرزی، روز یک شنبه به وقت محلی شاهد وقوع تیراندازی بوده و در نتیجه آن نیز یک نفر جان خود را از دست داد و دو تن دیگر زخمی شدند در حالی که یک فرد مظنون نیز بازداشت شده است.

بنا بر گزارش خبرگزاری رویترز، ابت در بیانیه خود ضمن ابراز همدردی با خانواده های سه کشته و زخمی حادثه تیراندازی در کلیسای استارویل در ۱۰۰ مایلی شرق شهر «دالاس»، خاطر نشان ساخته که دولت محلی ایالت تگزاس برای تضمین تحقق عدالت تلاش خواهد کرد.

شبکه تلویزیونی «ان بی سی» آمریکا نیز در این باره از فرماندار تگزاس نقل کرد که فرد کشته شده در حادثه تیراندازی کلیسای متدیست استارویل که صبح یک شنبه به وقت محلی روی داده، یک کشیش بوده و این حادثه دست کم دو زخمی نیز بر جای گذاشته است.

در همین حال، «لری اسمیت»، فرمانده پلیس شهرستان اسمیت نیز ضمن اعلام این که فرد مظنون بازداشت شده، پس از یک حادثه در شامگاه شنبه در حال فرار از نیروهای پلیس بوده که وارد کلیسای استارویل شده تا پنهان شود، تاکید کرد که کشیش نیز صبح یک شنبه هنگامی که به همراه همسرش و شمار دیگری از افراد وارد کلیسا شده، متوجه شده که فرد مذکور خود را در دستشویی پنهان کرده است.

اسمیت با بیان این که فرد مظنون توانسته سلاح گرم کشیش را به دست بگیرد سپس اقدام به تیراندازی کرده و وی را به قتل رسانده در حالی که یک نفر نیز بر اثر اصابت گلوله زخمی شده و به همراه یک فرد دیگر که هنگام این حادثه به زمین افتاده، تحت درمان قرار دارند، اعلام کرد که عامل تیراندازی نیز پس از آن که خودروی کشیش را برای فرار از محل وقوع حادثه به سرقت برده، در حالی که به ضرب گلوله از ناحیه دست زخمی شده، در شهرستان «هریسون» در شمال شرق تگزاس دستگیر شد.

منبع خبرگزاری شفقنا
مطالب مرتبط
درج دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.