برگزاری کنفرانس مجازی و بین‌المللی «جامعه و فلسفه» در توکیو

نشست بین‌المللی «جامعه و فلسفه» بناست از تاریخ هفتم الی هشتم ژانویه در توکیو برگزار شود.

نشست بین‌المللی «جامعه و فلسفه» بناست از تاریخ هفتم الی هشتم ژانویه در توکیو برگزار شود. این نشست که از سوی «کنفرانس بین‌المللی تحقیق» سازماندهی و برگزار می‌شود بنا دارد دانشمندان، محققان و دانش‌آموختگان فلسفه را گرد هم آورده و تجارب آن‌ها را در حوزه‌هایی چون فلسفه و جامعه‌شناسی را بررسی کند.

بررسی مرزها و همپوشانی‌های جامعه‌شناسی و فلسفه، تاثیر آن بر ماهیت علوم انسانی و پرداختن به تاثیرگذاری اندیشه بر سازوکار شکل‌گیری یک جامعه از جمله محورهایی است که بناست در این نشست دو روزه به بحث گذاشته شود.

نشست مذکور بنا دارد آرای صاحب‌نظران و محققان این حوزه فکری را به بحث و جدل گذاشته و آخرین تحولات در آن را با توجه به چالش‌های پیش رو در جهان به بوته نقد بگذارد.

این کنفرانس مجالی است برای صاحب‌نظران، محققان و دانشجویان تا یافته‌های خود، نگرانی‌ها و نوآوری‌هایشان را در حوزه‌های نظری، تجربی و مفهومی ارائه کنند و از این طریق حوزه مطالعات فلسفه را توسعه دهند.

«اهمیت تغییر ساختار سنتی آموزش عالی در بنگلادش»،‌ نوشته امیا حسن، «تفاوت‌های جنسیتی در جامعه الکترونیک: مورد اسلوونی»، نوشته میتیا دچمان و «مدل‌سازی تاثیر بر فسادهای خُرد» نوشته نینا بیجدیک، دارنزا گاسپار و میرسا هاژیداچ از مقالاتی هستند که بناست در این نشست شرکت داده شوند.
این نشست بناست به صورت مجازی برگزار شود.

منبع خبرگزاری ایبنا
مطالب مرتبط
درج دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.