اتّحاد آخرالزمانی در حال شکل‌گیری است

نویسندۀ مسیحی «جی سکولو» در کتاب خود با متهم کردن ایران و روسیه ادّعا می‌کند که اتّحاد آخرالزمانی در حال شکل‌گیری است.

آقای جی سکولو (Jay Sekulow) نویسنده و مشاور حقوقی اخیراً کتاب جدیدی منتشر کرده است که در آن ادّعا می‌کند کشورهای مختلف در حال تلاش برای تشکیل یک اتّحاد آخرالزّمانی هستند.

براساس گزارش «سی‌بی‌ان نیوز»، سکولو در برنامۀ «700 کلوب» به همراه پت رابرتسون (Pat Robertson) دربارۀ کتاب خود که «اتّحاد نامقدّس: برنامۀ مشترک ایران، روسیه و جهادگرایان برای فتح جهان» (Unholly Alliance: The Agenda Iran, Russia, and Jihadists Share for Conquering the World) عنوان دارد گفتگو خواهد کرد.

سکولو معتقد است که حملات تروریستی اخیر در پاریس، بروکسل، سان‌فرانسیسکو، نیویورک و جاهای دیگر همه دارای یک هدف مشترک هستند و کشورهایی مثل ایران و روسیه مقاصد مشترکی مبنی بر سلطه بر کلّ جهان را دارند. او می‌گوید این قدرت‌های جهانی خواهان آنند که آزادی مذهبی را از مردم بگیرند و آن را با قانون شریعت جایگزین سازند.

سکولو در کتاب خود به تفصیل به ایدئولوژی اسلامی می‌پردازد و این گونه شرح می‌دهد که طرفداران این ایدئولوژی خواستار تحمیلِ آن بر کلّ مردم جهان هستند.

وی همچنین طرحی کلّی برای مبارزه با این ایدئولوژی مطرح می‌سازد. سکولو بر این باور است که اوج‌گیری رخدادهای جهانی با پیشگویی‌های کتاب مقدّس هم‌راستا است و همگی از نشانه‌های آخرالزّمان هستند.

منبع: کریستین هدلاین

مطالب مرتبط
درج دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.